El naixement de la ciència en país d'Europa
DOI:
https://doi.org/10.51698/tripodos.2008.22.173-180Abstract
El mes de juliol del 2007 es va presentar el segon volum de La Ciència en la Història dels Països Catalans,1 dedicat als segles XVI, XVII i XVIII, els del naixement de la ciència moderna i de la consolidació de les estructures de pensament que engendraran la ciència i la tècnica contemporànies. Atès que l’obra només comptarà amb un volum més, per als segles XIX i XX, es pot ja fer una valoració més enllà del judici de les intencions de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) i de la Universitat de València (UV), que en són els responsables (tot i que cal dir-ne alguna cosa): en la introducció d’ambdós volums es lamenta l’escàs desenvolupament dels estudis d’història de la ciència, especialment a casa nostra, en comparació amb la història de l’art, la història de la filosofia o de l’economia.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 Tripodos

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Once an article has been approved for publication in Tripodos, the exclusive right to publish the work becomes the property of Blanquerna School of Communication and International Relations of Ramon Llull University. These rights can be granted to a third party with the agreement of the author(s).
Until the articles have been approved for publication, Blanquerna School of Communication and International Relations of Ramon Llull University has no rights over them.
The submission of articles is understood to represent explicit consent to these conditions of publication.








